جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU 

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU، یکی از محصولات پر برند هومدیکس بوده که از کیفیت بالا برخوردار است. این کمپانی انگلیسی در طراحی این محصول دقت بسیاری کرده تا به خوبی از نکات ارگونومی بهره ببرد. 

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU - گاه اینترنتی وینسلو

به عنوان مثال پایه¬های این دستگاه به گونه¬ای طراحی شده است که زاویه¬ی آن با پایه¬ی شما تناسب داشته باشد. از مزیت¬های این محصول برقی می¬توانیم به سایز آن اشاره کنیم که حتی برای افراد بزرگ پا نیز مناسب است. هم¬چنین این دستگاه قادر به تولید حباب¬هایی دو برابر بوده زیرا دارای چهار نوار حباب¬ساز است. 

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU - گاه اینترنتی وینسلو

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU، دارای چهار غلطک ماساژور بوده که دندانه¬های روی آن سبب حسی لذت¬بخش در شما می¬شود. هم¬چنین می¬توانید این غلطک¬ها را از دستگاه جدا کرده و یکی دیگر را جایگزین کنید. از دیگر اقلام همراه این محصول می¬توانیم به دو عدد پدیکور دارای سنگ پا اشاره کنیم. 

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU - گاه اینترنتی وینسلو

جکوزی پا هومدیکس FS-250-EU، قادر است تا آب داخل دستگاه را گرم کرده و این گرما را برای شما حفظ و نگه داری کند. از دیگر نکات مثبت این محصول می¬توانیم به دهانه¬ی مناسب آن، جهت راحتی در خروج آب اشاره کنیم. شما می¬توانید برای این دستگاه به گاه اینترنتی وینسلو مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.


vinselo هومدیکس ,دستگاه ,محصول ,کرده ,کنیم ,دارای ,اشاره کنیم ,محصول میتوانیم ,دارای چهار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اناشید رهیب ادیب پوستر لند اطلاعات تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند مقالات طراحی اپلیکیشن fashion تازه ها قیمت بلیط اروپا آموزش آشپزی